Alla inlägg under november 2013

Av Knasen Nordlund - 20 november 2013 11:20

Hej !!
Ja idag har vi då hamnat av mitten av veckan igen då. Så nu är det 2 dagar sen jag fyllde år.

Min födelsedag vart en bra dag. Det är dumt att klaga i alla fall. Börja dagen med att jobba. Och på jobbet var vi i väg till ikea på förmiddagen och sen ÖB och sen tillbaka till backen för att äta lite lunch.

På eftermiddagen vart det en kortis förbi kiosken,ica luthagen och sen tippen i librobäck och sen tillbaka till backen igen.

Vart att jag slutade 13:15 idag.
Sen efter det vart det hem och vila en stund innan jag följde med dottra på sin dans träning och efter det vart det lite handling på willys.

Så det har i stort sätt varit min dag. Som födelsedags presenter fick jag en dammsugare och en ny Microvågsungn och julbelysning och en ny elvisp och en bukett rosor. Tack så hjärtligt mycket till er alla som skickat födelsedags hälsningar och ni alla som givit mig presenter.

Många kramar från mig

Idag så är jag hemma pga att jag hade ordentlig magvärk igår så jag vart hemma för säkerhets skull idag med. Bättre i magen idag men i dag var det morgon nysningar också. Men få se om det blir jobba i morgon åter igen.

Kram

Belysningen jag fick

Buketten jag fick

Av Knasen Nordlund - 8 november 2013 17:42

Hej !! Det här är mitt första inlägg här. Jag tänkte att jag måste prova på en ny blogg.

Idag är det Fredag ( SKÖNT ) så får man några dagars vila igen efter 4 dagars arbetsvecka.

I dag på eftermiddagen så var vi i väg och körde lite gokart. Det var super roligt. Fast det gick så sakta. Jag tror att dom måste ha strypt dom sedan sist jag var där.

För förra gången jag var där så gick dom nog snabbare. Men var skojit ändå att få köra lite.

Tidigare under dagens så var vi i väg till Ica Rasbo och så vart det fika hos en annan arbetsledare. Sen efter det vart det tillbaka till jobbet för att äta Lunch innan det var dags för Gokart. Innan vi sluta vart vi bjudna på prinsess tårta för att det var en som skulle sluta hos oss.

Sen så var det hem gång. Och när jag kom hem så tog jag mig en timmes vila för att jag kände mig så otroligt trött och små ont i skallen.

Så detta har varit min dag idag. Nu återstår bara kvällen också så vi får se vad den erbjuder. Blir snart dags för att börja göra ordning lite kvälls mat i alla fall.

Och innan jag avslutar detta inlägg så vill jag bara Gratulera mitt ex som igentligen skulle fyllt år idag. Grattis på din dag. Jag hoppas du har det bra där uppe ovanför stjärnorna. Du finns än idag i mima tankar och minnen. Kram

Rip

Tom Liljeström

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards